Wednesday, June 3, 2009

50th Anniversary

My Church is going to celebrate it’s 50th anniversary this August, one of the highlight is a booklet on the Church history and some write out by members of the Church.

I’ve only been in this Church for seven years, and I’m being approached to do a write out as well (in Chinese).

This is what I had written;

在恩典浸信教会我的女朋友现已是我的太太。在这里我们有了我们的第一个小孩,很快的老二也要出世了。我从一个还不懂事的男孩变成了一个男人,神把照顾一个家和家人的责任交托给我, 这个重担可不轻。

这里不单是一个可以敬拜和服事的地方,也成为了我的另一个家。 这里的弟兄姐妹爱我有如我的家人一样,他们随时都愿意聆听我的困难,他们所给予的关怀,鼓励和提醒让我能成为一个更好的丈夫和父亲。

恩典浸信教会不只是一栋位于17号玛达路的建筑物,它是由一组蒙神救赎,彼此相爱,且愿意把福音传给人的一群人所组成的。

我希望我们的下一代也能够持续这一个良好的见证。

若是你们以事奉耶和华为不好,今日就可以选择所要事奉的:是你们列祖在大河那边所事奉的神呢?是你们所住这地的亚摩利人的神呢?至于我和我家,我们必定事奉耶和华。 耶书亚记24:15

Thanks to Fiana and pf for their help.

No comments: